سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
ادامه نوشته
+ نوشته شده در دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 9:47 توسط تیم مرچندایزینگ سمپلینگ چیدمان فروش
|
تحقیقات بازاریابی
«بازاریابی» به عنوان «علم مدیریت تقاضا» و شاهرگ بنیادی بقای سازمانها و بنگاههای اقتصادی به عنوان اجزای تشکیل دهنده جامعه، از نزدیکترین علوم به مبحث «تحقیقات» است. از این روست که پیوند این دو، رهیافتی نوین تحت عنوان «تحقیقات بازاریابی» را بنیان نهاده است. که خود به عنوان رشته ای دانشگاهی و در سازمانها به عنوان دپارتمانی مستقل در حال توسعه است
مهندسی و چیدمان فروش