سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی
ادامه نوشته

تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

«بازاریابی» به عنوان «علم مدیریت تقاضا» و شاهرگ بنیادی بقای سازمانها و بنگاههای اقتصادی به عنوان اجزای تشکیل دهنده جامعه، از نزدیکترین علوم به مبحث «تحقیقات» است. از این روست که پیوند این دو، رهیافتی نوین تحت عنوان «تحقیقات بازاریابی» را بنیان نهاده است. که خود به عنوان رشته ای دانشگاهی و در سازمانها به عنوان دپارتمانی مستقل در حال توسعه است

ادامه نوشته

مهندسی و چیدمان فروش

مهندسی و چیدمان فروش

ادامه نوشته