سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت بازاریابی حرفه ای
مدرس: مهندس علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جايگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
|
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
|
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای - مهارتهای سرپرستي کارکنان - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مدیریت مشتریان - مهارت های ارتباطی با مشتریان - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای - مهارت تبلیغات و روابط عمومی - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن - مهارت های جذب و حفظ مشتری - مهارت بازارگرمی - مهارت بازارسازی - مهارت بازار سنجی - مهارت بازاریابی مویرگی - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری - مهارتهای ايجاد هماهنگي در ویزیتورها - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی - مهارت مديريت زمان در بازاریابی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار - · شناخت جایگاه یابی بازار - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات ميدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی
|
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای
مدرس: علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جايگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار فروشنده - اصول فروشندگی |
|
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
|
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری - مهارت مدیریت کارکنان فروش - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه اي - مهارتهای مدیریت انگيزه - مهارتهای ايجاد هماهنگي در عوامل فروش - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مديريت زمان - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
|
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه كور فروش و ویزیت - 10 اشتباه فروش و ویزیت - 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی - پیگیری و ارزیابی فروش - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت - چاشنی های فروش - فروش خلاق |
|
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری - اصول برند سازی حرفه ای - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
|
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
|
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
|
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
سمينار آشنايي با مديريت ارتباط با مشتريان
ويژه دفاتر بيمه
اهداف سمينار:
بدست آوردن رضايت مشتريان، جايگاهي مهم و حياتي را در فعاليت¬هاي بازاريابي دفاتر بيمه به خود اختصاص داده است. مديران اين دفاتر بخوبي مي¬دانند که جذب مشتريان جديد در بازار بيمه بسيار دشوار است، بنابراين يکي از راه¬هاي حفظ سودآوري، نگهداشت مشتريان موجود است. امکانات و ابزارهايي که بتواند مشتريان جديد را به خود جذب کند نيز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثيري به سزا دارد.
بدين ترتيب لازم است در اين دفاتر سيستمي براي جذب و حفظ مشتريان طراحي و پياده سازي شود. سيستمي که بتواند روابط شرکت و مشتريان را به خوبي مديريت نمايد. سيستم¬هاي مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) ابزارهايي هستند که امروزه به اين منظور مورد استفاده قرار مي¬گيرند. نرم¬افزارهاي "مديريت ارتباط با مشتري" مي¬توانند شرکت¬ها و دفاتر بيمه رادر جلب رضايت مشتريان توانمندتر سازند.
در اين سمينار ضمن معرفي مفهوم "مديريت روابط مشتريان" و چگونگي بکار گيري آن در دفاتر و نمايندگي¬هاي بيمه، يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفي مي¬شود.
سرفصل هاي سمينار:
۱/ مديريت ارتباط با مشتري چيست؟ (مفاهيم و تعاريف)
۲/ چرا بايد از سيستم¬هاي CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت بيمه چه نيازي به مديريت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهاي ارتباط با مشتري در بازاريابي خدمات بيمه چيست؟
۳-۲- مشتري چه انتظاراتي از ارائه دهنده خدمات بيمه خود دارد؟
۳-۳- چگونه مي توان مشتري را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه مي توان خدمات بيشتري به يک مشتري فروخت؟
۳-۵- چگونه مي توان مشتري را وفادار ساخت؟
۴/ معرفي يک نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويژه دفاتر و نمايندگي هاي بيمه
۵/ پرسش و پاسخ
گواهي دوره: به کليه شرکت کنندگان در دوره، گواهي معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاري: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاري: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
مدت زمان سمینار: 6 ساعت
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان
- روانشناسی مشتریان
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط
- روش های ارتباط بهتر با افراد
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ...
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در زندگي و كسب و كار
- ان ال پي در ارتباطات خلاق
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
- مشتری مداری تلفنی
- روابط عمومی خلاق و موثر
- تکنیک های بهبود روابط عمومی
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تكنيك ارتباط خلاق در فروش
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسي
- ج)برنامهريزي
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی
- فرايند مدلسازي
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاريابي تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل ميلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
مدیریت بازاریابی کیترنیگ - مهندسی بازار کیترینگ
katering marketing management
Catering Marketing Plan
تکنیک ها و اصول اجرایی بازاریابی در صنعت کیترینگ
اصول و فنون مشتری یابی مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت کیترینگ به چه صورت می باشد؟
مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت کیترنیگ
مفهوم کیفیت خدمات کیترینگ
فرایند تحقیقات بازاریابی کیترینگ
سیستم تحقیقات بازاریابی کیترینگ
سیستم اطلاعات بازاریابی کیترینگ
تهیه برنامه بازاریابی کیترینگ
تهیه خط مشی بازاریابی کیترینگ
تجزیه تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار مصرف کنندگان
بازاریابی خدمات
رفتار مصرف کنندگان بازاریابی کیترینگ
قیمت گذاری و سیستم های قیمت کذاری در بازاریابی کیترینگ
مدیریت کانال های توزیع در بازاریابی کیترینگ
مدیریت کارکنان در بازاریابی کیترینگ
ارتباطات یکپارچه بازاریابی کیترینگ
مدیریت برند کیترینگ
katering branding management
استراتژی ها اصول و مبانی برند و مدیریت نام و نشان در صنعت کیترنیگ
تصمیم در باره نام تجاری کیترینگ
چالش های تعیین نام تجاری
جایگاه یابی برند در صنعت کیترینگ
بازاریابی برند کیترینگ
خط مشی های مدیریت برند
تکنیک های برندسازی در صنعت کیترنیگ
طراحی نام و نشان
ویژگی های نام و نشان در صنعت کیترینگ
روشهای نام و نشان سازی
رفتار مصرف کنندگان و نقش آنها در برند سازی
مدیریت تبلیغات کیترینگ
katering advertising management
اصول مبانی تکنکیک ها و استراتژی های تبلیغات در صنعت کیترنیگ
برخی از اسلاید ها
برخی از اسلاید های مدیریت تبلیغات کیترنیگ
سرفصل ها:
مدیریت ترویج و پیشبرد فروش در صنعت کیترینگ
مفاهیم و مبانی تبلیغات کیترینگ
فرایند تدوین و تهیه کمپین تبلیغاتی کیترینگ
مدیریت شعارهای تبلیغات کیترینگ
تکنیکها و اصول شعارهای تبلیغات کیترینگ
مدیریت و مهندسی رسانه تبلیغات کیترنیگ
برنامه ریزی رسانه کیترینگ
تبلیغات خلاق کیترینگ
تهیه و اداره برنامه تبلیغاتی
تعیین اهداف تبلیغات
مهندسی هزینه و بودجه های تبلیغات کیترینگ
ارزیابی اثربخشی تبلیغات کیترینگ
تبلیغات پیشبرد فروش کیترینگ
مدیریت روابط عمومی و تکنیک های ارتباطات اثربخش در صنعت کیترینگ
برنامه های پیشبرد فروش و چاشنی های فروش و بازاریابی در کیترینگ
|
KHFA |
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری
خدمات پس از فروش
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
مخاطبان دوره:
کاسبان، مغازه داران، فروشندگان، دانشجویان و اساتید، مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، اصناف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف، فروشندگان، کارمندان وکارکنان بخش بازاریابی و فروش، دست اندرکاران ارتباطات و روابط عمومی، دست اندرکاران صنعت تبلیغات و بازاریابی و....
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
شرایط و هزینه دوره: 750000 ریال واریز به حساب 75390901 جام بانک ملت، یا شماره ملت کارت 6104337112341589 یا حساب سیبا 0306915754001 یا ملی کارت 6037991096833342 و ارسال مشخصات و اطلاعات شخصی و تصویر فیش واریزی به شماره فکس
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
|
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
|
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
|
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
|
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
|
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
|
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداري اطلاعات قراردادهاي خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش
- تکنیک های خدمات پس از فروش
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزينه قطعات مصرفي و تعميري براي ارايهي خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
- نگهداري صورتجلسهي خدمات ارايه شده به مشتريان
- دسترسي به کليه سوابق خدمات ارايه شده به تفکيک جزييات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعيت گارانتي، در کليه مراحل ارايهي خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوري اطلاعات نمايندگيها در دفتر مرکزي و پردازش آنها
- ارتباط بين واحدهاي فني و انبار و رديابي انتقال قطعات سالم و خراب بين اين دو واحد
- ارتباط بين واحد فني و مشتري و رديابي نقل و انتقال قطعات جديد، تعميري، تعويضي و خراب با استفاده از سريال کالا
- ارتباط بين واحد فني و امور اداري در زمينه ارسال قطعات براي مشتري
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
دوره آموزشی غیر حضوری مدیریت و بازاریابی بیمه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

به اطلاع همه فعالان صنعت بیمه و متقاضیان اشتغال در این صنعت می رساند:
بر اساس نیاز سنجی های انجام شده مشخص گردیده که در بازار بیمه، تقاضای بسیار زیادی جهت فعالیت افراد کارآزموده و متخصص وجود دارد.
وسعت کار بیمه و ظرفیت بالای آن برای حضور كارشناسان و بازاریابان متخصص و دوره دیده، راه را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان در این صنعت هموار کرده است.
به منظور پوشش متقاضیان ساکن خارج از تهران، این دوره به صورت غیر حضوری (مکاتبه ای – الکترونیکی) و با ارائه بسته های آموزشی و پشتیبانی های علمی و در نهایت با اعطاء گواهینامه رسمی کسب موفقیت در دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد؛

توضیحات کامل تر در ادامه آمده است
مزاياي گذراندن دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
الف- مزایای عمومی دوره
1- اخذ مدرک معتبر مدیریت و بازاریابی بیمه از دانشگاه تهران
2- برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و مناسب برای متقاضیان کل کشور
ب- مزایای دوره برای متقاضیان کار در صنعت بیمه
1-تسهیل در استخدام در شرکت های بیمه با داشتن مدرک معتبر
2- تسهیل در استخدام درنمایندگی های بیمه با داشتن مدرک معتبر
3- تسهیل در دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
4- معرفی افراد به نمایندگی های بیمه شهر خود، پس از گذراندن دوره، جهت اشتغال
ج- مزایای دوره برای متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه
1- امکان دریافت نمایندگی بیمه با داشتن مدرک معتبر
توضیح1: طبق تبصره1 بند4 آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي بيمه مربوط به شرایط اخذ نمایندگی بیمه، افرادی که دارای گواهی قبولی دوره آموزشی بیمه از مراکز معتبر باشند، نیازی به سابقه کار جهت اخذ نمایندگی بیمه ندارند.
توضیح2: صرفاً داشتن این مدرک موجب دریافت نمایندگی بیمه نمی شود. شرایط دیگری هم وجود دارد. این مدرک می تواند مکمل مدارک شما برای دریافت نمایندگی بیمه باشد.
د- مزایای دوره برای شاغلین در صنعت بیمه
1- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
2- امکان ارتقای شغلی با داشتن مدرک معتبر
3- امکان دریافت نمایندگی بیمه مستقل با داشتن مدرک معتبر و تجربه کاری
ه- مزایای دوره برای نمایندگان بیمه
1- دریافت مدرک معتبر در زمینه حرفه خود
2- ارتقاء دانش علمی در زمینه حرفه خود
3- ارتقاء دانش علمی و دریافت مدرک برای کارمندان و بازار یابان شاغل در نمایندگی
4- آشنایی با تکنیک هایی بازاریابی و مدیریتی نوین بیمه و به کارگیری جهت افزایش فروش
و- مزایای دوره برای شرکت های بیمه
1- ارتقاء دانش علمی کارمندان و کارشناسان شاغل شرکت بیمه
2- معرفی این دوره به شعب و نمایندگان خود جهت ارتقای سطح علمی و فروش آنان
محتویات بسته آموزشی دوره مدیریت و بازاریابی بیمه
- نرم افزار چندرسانه ای آموزشی شامل محتوای آموزشی کامل دوره
- فیلم آموزشی دوره ضبط شده از استاد دوره
- جزوات و اسلاید های آموزشی تالیفی
- چندین مقاله و خلاصه کتاب های کاربردی به صورت الکترونیکی
در انتهای دوره به فارغ التحصیلان گواهینامه رسمی پایان دوره از طرف دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اعطاء می گردد.
مدرس دوره آموزشی مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
نام : مهندس علی خویه
- مولف، مشاور و مدرس بازاریابی و فروش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس
- مدرس بازاریابی بیمه برای نمایندگی های شرکت بیمه البرز ، بیمه پاسارگاد و . . .
تالیفات استاد:
۱ - سبک های تبلیغات
۲ - تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات و بازاریابی
۳ - مدیریت استراتژیک تبلیغات
۴ - تبلیغات تریزی واصول حل خلاقانه مسائل بازریابی و تبلیغات
۵ - ان ال پی در تبلیغات فروش و ارتباطات
۶- مهندسی تبلیغات و بازاریابی
سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و بازاریابی بیمه
1- تعاریف و مفاهیم مدیریت بیمه و بازاریابی بیمه
2- انواع بیمه نامه ها
a. بیمه حوادث
b. بیمه مهندسی
c. بیمه اشخاص
d. بیمه اموال
e. بیمه مسولیت
f. بیمه عمر
g. سایر بیمه ها
3- اصول بیمه
4- سازمان و مدیریت شرکت های بیمه
5- مشاوره بیمه
6- فنون مدیریت دفاتر بیمه
7- مدیریت مشتریان بیمه
8- شیوه عقد قرارداد بیمه نامه ها
9- برخی از قوانین و مقررات بیمه
10- ویژگی های بازاریابی بیمه
11- شرایط بازاربیمه
12- شناخت بازاربیمه
13- منشور بازاریابی بیمه
14- سبد بازاریابی و فروش بیمه
15- استراتژی های بازاریابی بیمه
16- تکنیک های بازاریابی بیمه
17- مفاهیم انواع بیمه و روشهای فروش وبازاریابی انواع بیمه ها
18- شناسایی مشتریان و تکنیک های جذب آنها
19- انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
20- تکنیک های ارتباطی در فروش و بازاریابی بیمه
21- تکنیک های پیشبرد فروش در بازار بیمه
22- مدیریت تبلیغات در بازاریابی بیمه
23- بازاریابی خلاق در صنعت بیمه
24- بازارسازي خلاقانه، بازارگرمي خلاقانه و بازارداري خلاق
25- ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
26- قيمت گذاري خلاق
27- مشتریمداری خلاق و مدیریت ارتباط با مشتریان
28- فنون خلاقانه جذب حفظ و نگهداری مشتري
29- ویژگی های فروشندگان و بازاریابان بیمه
30- مهارت های فروش و بازاریابی بیمه
|
KHFA |
شرکت فکر آذین
با توجه به استقبال گسترده، گروه تخصصی روانشناسی فکر آذین برگزار می نماید.
سومین سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مدیریت موانع روانی و رفتاری کارکنان
زیرآبزنی ،خودشیرینی، کم کاری، از زیر کار دررفتن، اغراق، غیبت، شایعه پراکنی و ....
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
مخاطبان دروه:
مدیران عامل، مدیران بخش های مختلف، معاونت های مختلف، مدیران منابع انسانی، مدیران ارشد سازمان ها، کارکنان صفی و ستادی سازمانها، مدیران روابط عمومی، کارکنان بخش های مختلف
هدف از دوره:
یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سازمانها با موانع روانی و رفتاری کارکنان می باشد هر چقدر که نیروهای انسانی یک سازمان از مهارت فنی و تخصصی برخوردار باشند مشکلات رفتاری و روانی کارکنان همیشه مشکل آفرین و هزینه بر بوده و باعث کاهش راندمان و بازدهی آنها در کار می شود هدف از این دوره آشنایی مخاطبان با روشها و تکنیک های کاهش موانع روانی و رفتاری کارکنان مانند زیراب زنی، خودشیرینی، غیبت، کم کارکنی، اغراق و ... می باشد.
اساتید دوره: فهیمه احمدی و علی خویه
مدت زمان سمینار: 4 ساعت – این دوره از ساعت 14 الی 19 روز جمعه تاریخ
مکان: سالن آمفی تئاتر برج بین الملل تهران و سالن همایش ها دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
شرایط و هزینه دوره: 650000 ریال واریز به حساب
سرفصل های دوره:
|
ضرورت اهمیت به مشکلات و موانع روانی و رفتاری کارکنان |
انواع زیرآبزنی و راههای مقابله با آن |
|
10 تکنیک کاهش اضطراب در کارکنان |
انواع خودشیرینی و راههای مقابله با آن |
|
5 روش مدرن جلوگیری از زیراب زنی کارکنان |
جلوگیری از کم کاری |
|
روشهای افزایش راندمان روانی کارکنان |
شیوه های افزایش انگیزه کارکنان |
|
تکنیک های روحیه بخشی و انرژی بخشی به کارکنان |
کارمند مداری و شیوه های موفق تشویق و ترفیع کارکنان |
|
نمایش فیلم |
جلوگیری از شک و تردید |
|
روشها و تکنیک های کاهش غیبت و تهمت زنی کارکنان |
کارگاه کارگروهی |
( در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
سمینار مهندسی و مدیریت رسانه در برنامه های تبلیغات بازاریابی و ارتباطات در اصفهان در تاریخ ۱۷ دی برگزار شد
این سمینار در گردهمایی فعالان صنعت تبلیغات و بازاریابی اصفهان ارایه شد
برخی از مطالب و سرفصل های این دوره
مفاهيم و مباني مديريت و برنامه ريزي رسانه ها
· اهداف رسانه
· ضرورت و اهميت رسانه
· وظايف رسانه
· منشور مديريت رسانه
· رسانه يابي و مديريت رسانه يابي
· رسانه سازي، مديريت رسانه سازي، شيوه ها و تكنيك هاي رسانه سازي
· رسانه داري و مديريت رسانه داري
· تحقيقات رسانه اي
· استراتژي هاي مديريت و برنامه ريزي رسانه
· خريد، فروش، اجاره و رهن رسانه
· بازاريابي رسانه و ارتباطات بازاريابي رسانه ها
· رسانه و مديريت محصول و فروش
· رسانه و پيام
· رسانه و مديريت برند
· , BDI,CDI.
· روانشناسي رسانه و رفتارهاي رسانه
· رفتار مخاطبان رسانه ها
· فرايند مديريت و برنامه ريزي رسانه
· تكنيك هاي مديريت رسانه
· مدل ها والگوريتم هاي مديريت رسانه
· جايگاه يابي رسانه ها
· هدف يابي رسانه ها
· تقسيم بندي رسانه ها
· قيمت گذاري رسانه و اصول قيمت گذاري
· مهندسي رسانه(هوش مصنوعي در رسانه، مهندسي ارزش در رسانه، مهندسي هزينه و ....)
· اثربخشي در رسانه و تكنيك هاي اثربخشي رسانه ها
· فرمول هاي اثربخشي رسانه ها
· GRP, CPM,CRT
· CPRP
· خلاقيت در رسانه( تكنيك هاي خلاقيت در مديريت رسانه)
· نقاط قوت و ضعف رسانه ها
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....)
· فرصت هاي و تهديد هاي رسانه ها
· (نقاط قوت و ضعف رسانه هاي چاپي، پخشي، رسانه هاي جمعي و ....)
· مرگ رسانه، پست مدرنيته و رسانه هاي پست مدرن
اين دوره به صورت عملياتي و اجرايي در تيم هاي كارگاهي وكارگروهي برگزار خواهدشد
تصميم درباره رسانه
پس از انتخاب پيام تبليغاتي وظيفه بعدي تبليغكننده، انتخاب رسانه تبليغاتي است كه پيام را منتقل ميكند. عواملي كه در اين زمينه وجود دارند، عبارتند از: دسترسي مطلوب، فراواني و اثربخشي و انتخاب انواع رسانههاي اصلي، تصميمگيري درباره زمانبندي رسانه و تصميمگيري درباره محدوده جغرافيايي رسانه.
_ دسترسي(R): شمار افراد يا خانوارهايي است كه در يك مدت زمان معلوم، در معرض يك برنامه رسانهاي ويژه قرار ميگيرند.
_ فراواني (F): تعداد دفعاتي در يك مدت زمان معلوم است كه يك شخص يا يك خانوار با پيام روبهرو ميشود.
_ اثربخشي(I): ارزش كيفي يك مرتبه پخش از راه يك رسانه است.
هر اندازه دسترسي، فراواني و اثربخشي پخش بيشتر باشد، آگاهي مخاطبان بيشتر خواهد بود.
_ شمار كل پخش (E): حاصل ضرب دسترسي در فراواني متوسط است. يعني R*F=E. اين عدد، ناخالص بينندگان يا شنوندگان (GRP) هم نام دارد. در صورتي كه با يك برنامه رسانهاي بتوان با فراواني متوسط پخش 3 به 80% منازل دسترسي پيدا كرد، گفته ميشود برنامه رسانه داراي GRP برابر با 240 است. حال اگر GRP برنامه رسانهاي ديگري برابر با 300 باشد، گفته ميشود اين برنامه وزينتر است، اما نميتوانيم چگونگي سرشكنشدن اين وزانت را به دسترسي و فراواني بيان كنيم.
_ شمار دفعات پخش موزون (WE): اين مورد هم حاصلضرب دسترسي، در فراواني متوسط و در اثربخشي متوسط است، يعني WE=R*F*I.
بازاریابی مخاطبان رسانه ها
نیازشان ،علت گوش دادن آنها،
چه میخواهند ،علایقشان، شناخت قبلی از موضوع
دانش آموز، مشتری، متخصص، همکار،...
رتبۀ بالاتر،حقوق بیشتر،دریافت بودجه بیشتر،...
مشخص برای این سخنرانی: انتقال تجربه ، یادگیری ، تجربه کردن

نمونه از کارگاه های اجرایی توسط علی خویه
سرفصل دوره و کارگاه آموزشي کاربردي
بازارياب و وزيتور حرفه اي
مدرس: علي خويه
www.khooyeh.com
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 6عنوان کتاب در زمينه هاي بازاريابي تبليغات فروش و خلاقيت
با سالها تجربه اجراي در زمينه ها مختلف بازاريابي تبليغات فروش و مديريت
عضو انجمن هاي ملي و بين المللي
مهمان برنامه هاي صدا و سيما
حوزه آموزشي محتواي آموزشي
ارتقاي اطلاعات و دانش کاربردي - مفهوم ويزيتوري و جايگاه آن در بازاريابي
- مقايسه ويزيتور بازارياب فروشنده و ...
- اصول طرح ريزي و بهبود روش كار ويزيتور
- اصول ويزيتوري
- اصول و روشهاي توانمندسازي ويزيتور
ارتقاي بينش - مديريت تغيير
- مديريت استرس
- تفکر خلاق و سيستمي
- مهندسي فکر و مثبت انديشي
ارتقاي مهارت - مهارتهاي ويزيتوري و سرپرستي فروش حرفه اي
- مهارتهاي انگيزه در ويزيتورها و روش هاي آن
- روش بهينه تفويض اختيار و اصول آن
- مهارتهاي ايجاد هماهنگي در وزيتورها
- مهارتهاي نظارت و کنترل موثر
- مهارت مديريت زمان در ويزيتوري وبازاريابي
- مهارت ارائه مؤثر مطالب
- مهارت هاي رفتاري
- زبان بدن
- مهارت تعامل با زيردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)
- مهارت تعامل با مديران مافوق (گزارش دهي، دستورپذيري، ارائه ايده، نظر و پيشنهاد)
ارتقاي فن و تکنيک هاي کاربردي - برقراري تماس با مشتريان و راههاي ايجاد آن
- فرآيند خاتمه فروش و ويزيت
- انواع سوالات در فروش وتکنيک هاي سوال کردن از مشتري
- مديريت اعتراضات مشتريان
- نکات مهم براي جذب مشتري
- مديريت ارتباط با مشتري (CRM
- 10 نقطه كور فروش و ويزيت
- 10 اشتباه فروش و ويزيت
- 10 تكنيك خلاق جذب مشتريان
- دام ها و کابوس هاي فروشندگان و ويزيتورها
- تکنيک هاي ويزيت تلفني
- دريافت و پرداخت چک پول و شيوه بستن قرارداد
- پيگيري ويزيت
- جلوگيري از حيله گري هاي فروش و ويزيت
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
|
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
|
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستي و جايگاه آن در مديريت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حيطه نظارت (سرپرستي) و روش هاي تعيين آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ريزي و بهبود روش كار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
|
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر - مدیریت استرس - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر و مثبت اندیشی |
|
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستي کارکنان حرفه اي - مهارتهای انگيزه در کارکنان و روش هاي آن - روش بهینه تفويض اختيار و اصول آن - مهارتهای ايجاد هماهنگي در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مديريت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
سمینار تخصصی
مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
سخنرانان و ارایه کنندگان: دکتر احمد روستا و مهندس علی خویه
سرفصل های سمینار مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
1- اهمیت و ضرورت مهندسی بازار در صنعت توریسم
2- اصول بازاریابی توریسم و گردشگری
3- مهندسی بازار و جذب توریسم
4- مهندسی بازار در آژانس های هواپیمایی، خدمات مسافرتی، صنعت هتلداری و صنایع وابسته به توریسم و گردشگری
5- ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنایع وابسته توریسم
6- تکنیکهای جذب توریسم و گردشگری
7- مهندسی رسانه در صنعت توریسم
8- ارتباطات خلاق در صنعت توریسم
9- عناصر مهم کلیدی در مهندسی بازار
10- منابع بازاریابی خلاق
11- تکنیک ها و تاکتیک های ارایه خدمات خلاقانه به گردشگران
12- سیستم ها و روشهای مشتری مداری و مشتری گرایی در صنعت توریسم
13- بازارسازی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم
14- بازارداری خلاق درصنعت توریسم
15- بازارگرمی خلاق و تکنیک های آن در صنعت توریسم گردشگری
16- PST در بازار گردشگری
17- تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق در صنایع وابسته با توریسم و گردشگری
18- تبلیغات خلاق در صنعت توریسم و گردشگری
19- مطالعه رفتار گردشگران و شیوه های خلاقانه جذب گردشگران
20- استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در صنعت گردشگری و توریسم
21- تکنیک های تبلیغات مدرن در صنعت توریسم وگردشگری
22- بازاریابی الکترونیکی در توریسم
23- چگونگی استفاده از برخی از سیستم های 5s, kaizen,poka youka, 6sigma و ... در صنعت توریسم وگردشگری
24- کارگاه کارگروهی مهندسی بازار و بازاریابی خلاق در صنایع گردشگری وتوریسم
25-
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
ارایه دهنده : مهندس علی خویه
khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق
3- اصول خلاقیت در بازاریابی
4- منشور بازاریابی خلاق
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)
8- مثلث بازاریابی خلاق
9- آمیخته بازاریابی خلاق
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق
10- انواع بازاریابی خلاق
a. بازاریابی خلاق درونی
b. بازاریابی خلاق بیرونی
c. بازاریابی خلاق سطحی
d. بازاریابی خلاق شاخه ای
11- انواع خلاقیت در بازاریابی
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
ارایه دهنده : مهندس علی خویه
khooyehali@yahoo.com
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق
3- اصول خلاقیت در بازاریابی
4- منشور بازاریابی خلاق
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)
8- مثلث بازاریابی خلاق
9- آمیخته بازاریابی خلاق
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق
10- انواع بازاریابی خلاق
a. بازاریابی خلاق درونی
b. بازاریابی خلاق بیرونی
c. بازاریابی خلاق سطحی
d. بازاریابی خلاق شاخه ای
11- انواع خلاقیت در بازاریابی
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق
سمینار و کارگاه آموزشی اسپانسرینگ – تکنیک ها و مهارت های اسپانسر گیری
مدیریت بازاریابی اسپانسرینگ
Sponsorship marketing management
By: Ali Khooyeh
مدرس: مهندس علی خویه
مدرس دانشگاه
محقق مشاور و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی تبلیغات ارتباطات و خلاقیت
مترجم و مولف 6 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات و خلاقیت
مهمان و کارشناس برنامه های صدا وسیما
عضو انجمن های ملی و بین المللی بازاریابی و تبلیغات
عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی بازرگانی و بازاریابی
با همکاری روانشناس بالینی، مولف و محقق روانشناسی و برنده چندین جایره ملی خانم فهمیه احمدی
سرفصل های دوره:
Ø اصول و مفاهیم اسپانسرینگ
Ø تکنیک ها و تاکتیک های اسپانسرگیری sponsorship techniques
Ø روشهای اسپانسر گیری method of sponsoring
Ø مهارت های لازم مدیریت اسپانسر skill of sponsoring
Ø راهکارها و تکنیکهای مدیریت اسپانسر
Ø فرایندهای اسپانسرگیریprocess of sponsoring
Ø جلسات مذاکره اسپانسرینگ negotiation in sponsoring
Ø فنون مذاکره در اسپانسرینگ
Ø جلسات ارایه مطالب اسپانسرینگ
Ø تشکیل تیم های اسپانسرینگ team sponsoring
Ø مهارت های کار تیم اسپانسرینگ
Ø تکنیک های نفوذ در بازارهای مشکل
Ø کنترل و مدیریت طرف های مقابل اسپانسرینگ
Ø نفوذ به کانالهای بازاریابی در اسپانسرینگ
Ø بازاریابی رابطه مند در اسپانسرینگ
Ø بازاریابی ویروسی در اسپانسرینگ virual marketing in sponsoring
Ø اسپانسرینگ و اسپانسرگیری خلاق در صنایع مختلف
Ø نمایش فیلم و عکس
Ø اجرای کارگاه کارگروهی
Ø آزمون ها و چک لیست های اسپانسرگیری
Ø زبان بدن و شیوه های گفتار ورفتار ویزیتورها و بازاریاب های اسپانسرگیری
Ø مدیریت زمان در مدیریت اسپانسرگیری time sponsoring management
Ø تکنیک های پیگیری و ارزیابی جلسات اسپانسرگیری
سرفصل های ارایه مطالب فروش خلاق و مهندسی فروش توسط مهندس علی خویه در کیش
مهندسي فروش و فروش خلاق
مدرس و ارايه دهنده :مهندس علي خويه
سرفصل هاي دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش
شاخص های مهندسی فروش
تکنیک های مهندسی فروش
مهندس فروش و مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش
تکنیک های ضد خطا در فروش
10 نقطه كور فروش
10 اشتباه فروش
مهندسی فروش در چند بازار جهانی
10 تكنيك مهندسي فروش
رفتار خریداران در مهندسی فروش
تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن
10 تكنيك فروش خلاق
10 تاكتيك فروش خلاق
10 استراتژي فروش خلاق
10 تكنيك قيمت گذاري خلاق
10 تكنيك خلاق جذب مشتريان
10 تكنيك تبليغات خلاق
سبك هاي فروش
مدیریت نام و نشان تجاری مهندسی برند و مدیریت برند
brand management
brand engineering
مهندس علی خویه
مولف محقق مشاور و مجری برنامه های ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت فروش و تجارت
برند چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اصول برندسازی
اصول نشان سازی
مدیریت برند
مهندسی برند
مهندسی نشان تجاری
مدیریت مخاطبان برند
برنامه های پیشبرد برند
شخصیت برند
هویت برند
سرقفلی برند
تکنیک های برندسازی
تکنیک های برند داری
موانع نفوذ برند در دل مخاطبان
اصل و ریشه برند
مدیریت استراتژیک برند
سلامت برند
نگهداری برند
اصول نگهداری و مراقبت از برند
استاندارد های برند
سبک های برند و سبک ها نام و نشان تجاری
برند و رفتار مصرف کنندگان
کنترل رفتار برند
تحقیقات برند
تجزیه وتحلیل ساختار برند
چک لیست کنترل و تعمیر برند
|
www.khooyeh.com مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری برنامه ها پروژه ها و سیستم های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - مولف و مترجم 7 اثر تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 160000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از ده ها سمینار مختلف، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف، بیش از یک دهه تجربه اجرایی ....... www.marketingschool.blogfa.com marketingmanagement.mihan blog.com marketingmanagement.persian blog.ir www.saleschool.blogfa.com www.brandschool.blogfa.com www.guerrillamarketing.blogfa.com www.advertisingschool.blogfa.com www.marketingmix.blogfa.com www.personalselling.blogfa.com www.storemanagement.blogfa.com brandmanagement.mihan blog.com |
| پیوندهای روزانه |
| سمینارها و سخنرانی های دپارتمان بازاریابی و فروش سمینارها و کنفرانس های کلاس های آموزشی خدمات gmas.ir مصاحبه ها مقالات 1385 مقالات 1386 کتاب های علی خویه رزومه علی خویه ali khooyeh CV |
www.khooyeh.com